Mys. Mat & Muffins.

Igårkväll var det myskväll på hög nivå här hemma hos mig & Viktor♥
Lagade mat, ungstekt falukorv med mozzarela, färska tomater, pesto & riven ost!
Blev lite kaos med potatismoset eftersom Viktor prata i telefon samtidigt.... ;) men det löste sig!!
Efter maten blev det muffinsbak : ) Så till efterrätt blev det nybakta chokladmuffins!!!
Sååå mumsigt verkligen!!:) Vi kikade på lite handboll & lite tvserier innan det var dags för sängen :)
Köpte en superfin superstor vit kandelaber igår från Franzens !!! Åhh vad fin den är!! Den lyser verkligen upp hela vårt vardagsrum : ) Jag ska lägga upp lite nya bilder från lägenheten ikväll eller imorgon om jag hinner! Mycket ny inredning nu när julen är utkastad. Känner mig nöjd!! Ikväll får vi ÄNTLIGEN våra skåpluckor oxå!! Som vi har längtat kan jag lova er... Så direkt efter jobbet blir det en tripp till Borlänge. Ja nu är det som sagt redan onsdag och jag funderar fortfarande vart dagarna tar vägen! Snart är det liksom helg igen : )

Vad skulle jag göra utan denna underbara kille??!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0