Systrar, Semlor & Sjukstuga...

Har inte hunnit uppdatera något här på hela helgen! Och nu har jag blivit sjuk IGEN... Eller ja rättare sagt har jag aldrig blivit frisk!! Jag är sååå trött på feber, halsont & täppt näsa... Snälla nån gör mig frisk NU... Ska till vårdcentralen om en timme och träffa en läkare.. Har använt nässpray i en månadstid nu och det är absolut inte bra.. Och idag har jag feber :/ Va är det med mitt immunförsvar??!!! Samtidigt så är jag ju faktiskt inte ensam om att vara sjuk.. Var & varannan människa man pratar med är ju förkyld eller magsjuk.. Men varför går det aldrig över?? Det är min fråga.. Jag får se vad som händer på vårdcentralen idag.. Uppdaterar er senare..

I fredags hade Jag & Min älskade Storasyster en systermyskväll med tacos, vin & massa smågodis♥
Helt underbart att träffa henne!! Jag älskar min syster obeskrvligt mycket.

Igår Va Viktors pappa & Kicki här på fika : )
Vi bjöd på vaniljsemla & kaffe!
Sen blev det innebandy för hela slanten och kvällen avslutades med film.

Nuu ska jag slänga i mig lite lunch och sen som sagt åka ner till vårdcentralen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0