Tillbaka till verkligheten.

Godmorgon allesammans!
Idag är det dags för mig att återgå till verkligheten & det normala livet igen.
Hade ställt klockan på 08.15 imorse men sov till 09.20 ; ) Det har verkligen tagit på mina krafter alla sjukdomar.. Jag är skittrött men nu efter en dusch och lite kaffe börjar det ordna upp sig. Slog på tvn och såg att det var peak season matrathon på MTV, då blev jag lycklig kan jag lova!! Nu kan jag ligga på soffan ända fram tills jag ska åka till jobbet! Jobbar mellan 13.30 - 20.00 idag. Liten mjukstart så här första dagen på galet länge.. Ganska skönt faktiskt att hinna ladda batterierna lite till och tydligen så behövde jag sömnen imorse! Viktors moster va och hämtade tillbaka Iston igår... Åh det blev ju supertomt här hemma utan honom!! Sötkatten♥♥♥
Nu vill jag ju ha en liten kattunge... Det skulle vara sååå mysigt och det funkade ju så bra med Iston iallafall : )
Dricka upp kaffekoppen nu och ringa mamma för lite pepptalk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0