4 år

Tänk att det är 4 År sedan vi tog studenten!! Heelt sjuukt!! Tiden går såååå fort!! När jag började tänka efter på vad jag hade hunnit med efter det så kändes det ändå helt okey. Direkt efter studenten jobbade jag min sista helg på Erik Larsgården ( ett fik i brovallen ) Jobbade sedan en månad på Shell innan jag bestämde mig hastigt och plötsligt att jag skulle flytta till Stockholm och börja utbilda mig till hudterapeut! Flyttlasset gick till Tyresö, både hos en fantastisk familj i ca 6 månader innan jag fick flytta in i min klasskamrats lägenhet i Skärmarbrink! Där bodde jag i ca 1 och ett halvt år. För när skolan var klar hade jag redan börjar jobba på Unnis hudvårdssalong i Sickla. Bestämde mig sedan att flytta hem i Dalarna när nästa sommar kom och började jobba hos Desiree :) Bodde i Avesta ett år innan jag flyttade hit till Hedemora med min underbara Sambo Viktor♥ Och här har jag snart bott ett år. Nu slutar jag på Desirees till hösten och återvänder till studier i Stockholm ;) Får se om det blir flytt eller inte.. Beror mycket på Viktor. Vill han bo kvar då bor jag oxå kvar, vill han flytta flyttar jag! Skönt att jag iallafall har boende under tiden jag läser i Stockholm :) Så jag måste faktiskt säga att jag är riktigt nöjd med det jag har lyckats hinna med dessa 4 år.

Så jag skulle vilja säga till alla som funderar på vad ni vill göra, vart ni vill bo, jobba, plugga vad som helst!!!
Fundera inte så mycket utan bara gör det!! Man ångrar bara det man inte gjorde :))
Du blir alltid en erfarenhet rikare hur saker och ting än blir i slutändan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0