Core & Kondition.

Godmorgon Godmorgon : )

Idag känner jag mig både utvilad & pigg! Otroligt skön känsla : ) Den har jag längtat efter!!!

Det var hysteriskt mycket att göra på jobbtet igår... Men min sista kund bokade av så jag fick gå hem en timme tidigare med betalning!! Tusen Tack Chefen, det var galet välbehövligt :)))
Utnyttjade min extra timme på gymmet : ) Var med på ett core pass och efter det kondition i gymmet : )
När jag kom hem kändes min kropp såder skönt utmattad och alert på samma gång! Älskar träningen!!!! Tog mig en dusch och käkade ordentligt innan jag gosade ner i soffan!! Blev en ganska tidig kväll och jag tror jag slockande på stört när vi la oss i sängen. Gick upp klockan 08.00 imorse och har sovit gott : ) Har en liten sovmorgon. Börjar jobba 10.30 idag och jobbar fram till 20.00... Lång dag så det är skönt att jag känner mig piggare!
Det är exakt 8 arbetsdagar kvar nu och sen är det semester!!! Det börjar närma sig med stormsteg : ) Dom första dagarna ska jag bara VILA VILA VILA!! Ska inte planera in något alls utan bara ta dagarna som dom kommer!

Ha en härlig onsdag allihopa ♥ Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0