Hello Hello :)

Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu. Har inte riktigt haft tid eller lust att gör något inlägg! Det är väldigt mycket att göra på jobbet så det tar mycket av min tid & energi. Tränar så mycket jag hinner för att vinna tillbaka den energin som förvinner under dagarna. Träffar vänner, familjen & umgås med Min Sambo så mycket det hinns med ( DET ÄR INTE MYCKET ) Önskar verkligen att det fanns mer tid över till dom.. Det är dom som ger mig ny styrka att orka med vardagen och allt där runt om kring! Men nu är det bara 2veckor kvar till SEMESTER!!!! Oh herregud vad det ska bli skönt!! Nu får man bita ihop och tänka att man snart får koppla bort & koppla av! Vad tusan skulle man göra utan ledighet under sommaren ??!!!

Hade en väldigt skön ledig dag igår iallafall :)
Mysfrukost framför tvn med Viktor, gymmet, lunch, fika hos Gabbis, middag hos Syster, lappensglass med Viktor♥
Laddade på batterierna ordentligt! Nu ska det jobbas idag och imorgon sen är det helg igen!!! Längtar verkligen..
Jag vill bara ligga i Min Älsklings famn och mysa och känna mig lugn! Han får mig att må bra och det älskar jag honom gaalet mycket för! Hans kram är den bästa medicinen mot ALLT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0