Sista 4 denna vecka!!

4 arbetsdagar kvar nu innan det är dags för 3 veckors semster!! Åh vad lovely det ska bli :))
Nu är det bara till att hålla humöret på topp trots min trötta kropp... 4 dagar är ingenting!! Kom igen nu Jenny!!

Haft en underbar helg.

Grillkväll hos Dessan i fredags.

60 års kalas hos Pappa i lördags.

Söndagen spenderades på gymmet, i soffan framför en film, på promenadstigen och i min älsklingsfamn.♥

Måndagmorgon och jag börjar jobba kl 11.30. Tänkte faktiskt bara slappa fram tills dess : )
Har käkat frukost, druckit kaffe och gjort mig iordning. Ska slänga på tvätten & disken innan jag åker.

Hoppas innerligt på sol & värme tills helgen!!! Det behövs nu.. Min semester ska bli solig har jag bestämmt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0