Thank gaaad for my cup of coffee

Igår betade jag av min gaaalet långa arbetsdag!! Kändes så jäkla nice när jag låste salongen igårkväll!! Åkte hem och la mig i min fina sambos famn, kikade på fotboll och bara låg och pratade och la upp lite planer inför framtiden ;))! Jag blir sååå lugn i själen när jag får vara i hans närhet : ) Alla människor borde ha En Viktor hemma ; )

Min kropp skriker efter helg & ledighet!! Två arbetsdagar kvar nu sen är det helg!!
På fredagkväll är Jag & Camilla bjudna på Grillkväll hemma hos Dessan, det ska bli trevligt : )

På lördag fyller Min Kära Pappa 60år, så det ska firas med festligheter : ))

Det kommer att bli en härlig helg i gott sällskap : )

Har snart druckit upp mitt morgonkaffe och ska slänga i en tvätt innan jag åker till jobbet!

Träningsvärken sen core-passet i tisdags sitter fint idag måste jag säga!! Känns riktigt bra : )
Skulle vilja hinna ta mig till gymmet idag... Får se om jag orkar & hinner!

Har inte så mycket annat vettigt att skriva faktiskt förutom att jag vill att sommarvärmen kommer till midsommar och till min semester! Jag vill kunna njuta i solen VARJE dag! Så jag hoppas att väderguden är på min sida ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0