Big cup of coffee

Sitter i soffan med en STOR kopp kaffe i handen! Är lite trött idag så jag hoppas att denna kaffekopp ska ändra på detta ; ) Skönt att det redan är torsdag iallafall, bara 2 arbetsdagar kvar innan helgen!! Igårkväll hade vi en riktig myskväll på soffan! Min sambo kom hem med mat och sen var det soffmys & tvkväll hela kvällen lång! Ibland behöver man bara få göra ingenting : ) Ikväll ska jag antingen ta en promenad, gymma eller storstäda... haha får se vad jag känner för när jag kommer hem! Men vad händer med vädret idag??!! Inge mera snöööö tack! Vi vill ju ha VÅR!! Hoppas helgen blir lika fin som förra iallafall : ) Vi ska ju kika på Viktors fotbollsmatch på lördag och då måste det vara sunshine så man inte behöver stå och frysa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0