Gymträning.

Godmorgon Onsdag & Solsken : )
Idag kommer det bli en bra dag!!
Börjar jobba klockan 10.00 och har receptionen mestadels av dagen idag.
När jag slutar ikväll ska Jag & Min Darling käka thaimat : ) Lovely!!!
Igårkväll gick vi till gymmet och tränade : ) Superhärligt och en jäkla träningsvärk idag....
Det är så galet skönt att vara igång med träningen igen och nu ska det hålla i sig : )
Man blir så mycket piggare och gladare när man tränar regelbundet.
I helgen ska jag ÄNTLIGEN frå träffa min lilla Ängel Josefin♥ Gud vad jag saknar henne!!
Fika, snacka skit, kika fotbollsmatch och umgås som bara vi kan : ) Det ska bli underbart!!

Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0