Koffeinkick.

En stor kaffekopp och jag känner mig mycket piggare idag än vad jag gjort tidigare!!! : ) Kanske beror på att det är fredag och att man då har fredagsfeeling i hela kroppen... ; ) Men skit samma huvudsaken är att jag känner mig pigg & glad : ) Igår efter jobbet tog jag mig ut på en härlig joggingrunda i kvällssolen. Superskönt & välbehövligt! Känns bra i benen idag... ;) Efter jobbet idag så ska jag få en ansiktsbehandling av min kära kollega Camilla. Gud vad det ska bli underbart : ) Måste ju fräscha till sig inför påskveckan & min födelsedag ; ) Ser framemot att gå ut och festa loss lite granna : ) Händer inte alltför ofta nuförtiden. Så alla mina gamla godingar ni MÅSTE med ut!!!!!!

Jag har en galetbra nyhet oxå... ; )hihiiiii blev bestämt igår!!
JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ EN VIT SOFFA IGEN!!!!!!!!!!!!
Det är en tjej här i hedemora som ska sälja sin och jag va inte sen på att nappa : )
Så på söndag har vi ny soffa : ) WWWWIIEEEHOOOO !!!
Är jag lyckligast just nu elle vad ??!! OM jag är.

Ska träffa min kära Systeryster i helgen och det ska bli såå härligt : )
Saknar henne så jag har ont i hjärtat. Vi har inte hunnit ses på år&dar....
Så på lördag bjuder hon på lunch : ) Det blir lovely♥



Kommentarer
Postat av: Linn Rudh

Jag vet inte riktigt vad som sker. Måste ju träffa familjen och så. Men hör av mig! Samma nr as always?

2012-03-31 @ 08:20:20
URL: http://rudh.blogg.se/
Postat av: gabbis

Långfredagen it is, kommer bli jättekul :)

2012-03-31 @ 16:47:43
URL: http://gabriellasofies.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yes LinnZan samma nummer as always så hör av dig: )

Jaaa långfredagen blir kalas Abbab!!!;)

2012-04-02 @ 08:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0