LOVE

Min helg.

Fredag
Middag på en & en halv med Min Viktor efter jobbet : ) Såå god mat, gott vin & nån god drink. Satt flera timmar och bara njöt av att fira in helgens ledighet. Heelt lovely.

Lördag
Sovmorgon & mysfrukost. Vi blev bjudna på kaffe hemma hos Jakob ute i solen :) supermysigt! En lunch på stan och sen kom min underbara bästa vän Josefin på besök. Det blev en promenad och en kaffekopp. Matlagning, vin, tjejsnack och bara massa mys!! Heelt lovely.

Söndag
Lugn & Skön dag på alla sätt & vis. Handlade hem lunch och fika! Lång powernap på soffan, promenad i solen och nu chill på soffan. Viktor har åkt på träning och jag ska börja laga kvällsmat om typ en timme! Heeeelt lovely ; )

Det har varit en lovely helg med andra ord ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0