Soliga Sälen : )

Vi har haft 4 fantastiska dagar uppe i Sälen. Tors-söndag.
Åkte tidigt i torsdagsmorse, blev en fikapaus på fricks konditori i Rättvik : ) Det är tradition sen jag var liten!! När vi kom fram till Sälen fick vi våffellunch av sötaste mormor & morfar♥ Vi tog oss en liten snoa inne i sälencentrum och vi köpte oss varsin ny skidjacka på rea : ) Sen var det dags att åka till Olarsgården och checka in på vårt mysiga lilla rum : ) Ett glas vin och en lång skön powernap sen var vi redo för middag. Det blev dock en tidigt kväll för oss. Uppe med tuppen med fredagsmorgonen för att sätta fart mot backen! Strålande solsken och tokvarmt ute ; ) Perfekt väder för en heldags snowboardåkning! Sååå galet härligt måste jag säga, blev några ölstopp ibland oxå ; ) Helt underbar känsla i kroppen att stå på brädan igen!! Fast man va galet ringrostig till en början... hahaa!! Vi käkade en riktigt sen lunch som bestod av pannakaka & ett glas vin för min del ; ) Sen var det bara hem och svira om för att åka på middag vid högfjällshotellet! Där hade Ann-Charlotte & Martin ( Brudparet ) ordnat en riktigt mysig kväll dagen innan sitt bröllop. Vi blev hämtade på skoter, fick avnjuta en god middag, lyssna på lite tal, se ett hejjdundrande fyrverkeri och mingla runt ; ) På lördagsmorgon skjusade Viktor upp mig till gammelgården och där var det smink som gällde 2-3timmar !! Och nått glas bubbel ; ) När jag hade sminkat färdigt bruden & tärnan så bar det av mot kyrkan. Ett otroligt vackert bröllop måste jag säga! Bröllopsfesten fortsatte på Onispagården framåt natten : ) En jättetrevlig dag & kväll på alla sätt & vis!! Tusen tack för kalasbra dagar ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0