Festkvällen med stort F ; )







Jag bjöd hit Gabriella på middag i lördagskväll , supermysigtrevligt&roligt!!!
Käkade gott, drack vin, snacka tjejsnack och hade galet trevligt!!!
Efter klockan elva nån gång gick vi ner till En & en halv och satte oss på deras uteservering! Där fortsatte vindrickandet och alla trevligheter : )) All in kan man säga.. haha !! Blev lite för mycket vin men samtigit strunt samma, vi är nästan aldrig ute och festar så varför inte göra det rejält när man väl går ut ??!!! ; )
Vill tacka dig Gabbis för en helt galen kväll på alla sätt & vis, du är min pingla du♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha Omg! ;D

2012-05-16 @ 08:40:04
Postat av: Jenny

haha du jag ska visa dig ett riktigt " fint " kort på oss när vi ska ut & gå Johanna... ; ) haha

2012-05-16 @ 09:03:16
Postat av: Gabbis

haha, älskar att du skrivet "efter klockan elva någon gång" eftersom att vi egentligen inte har en aning om vilken tid det var...Tack för en grymt rolig kväll darling! <3

2012-05-16 @ 12:10:54
Postat av: Jenny

haha ja jag kände inte att jag kunde pricka in det exakta klockslaget Gabbis... ; ) hehe... Tack själv kära du <3 Mer sånna kvällar i sommar!!

2012-05-17 @ 10:13:19
Postat av: Gabbis

Det ska det absolut bli! hedemora har ju blivit mitt nya place to be som sagt ;) haha

2012-05-20 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0