Fika i Vårsolen *




Fikat ute i solen med min Bästa vän Josefin idag : )
Det kallar jag livskvalite på riktigt hög nivå!!
Sol, kaffe & tjejsnack ; )))




Jag har dock gått och blivit lite smått förkyld... Vilket känns väldigt segt med tanke på att jag inte kan träna... Men idag känner jag mig piggare än vad jag gjorde igår iallafall så jag hoppas att det inte blir värre!! Man får försöka att tänka positivit.. Tankens kraft sägs vara den allra starkaste! Och idag har jag ju även fått massor av positiv energi från min Josefin oxå : ) Tänk vad livet känns lätt när man får dela alla tankar och funderingar med sina vänner! Verkligen ALLT blir lättare : ) Jag är som sagt såååå tacksam över att ha så fina vänner i mitt liv.

Nu fick jag en liten stund för mig själv innan min sambo kommer hem från sin fotbollsträning så jag passar på att gosa ner i soffan och lyssna på Lifehouse : ) Skönt att bara få vara en stund innan kvällens aktiviteter sätter fart. Det är tacos som står på menyn ikväll : )) Och säkert nån bra film! Hade gärna tagit en promenad men hälsan säger tyvärr ifrån.... Hoppas på att vara piggelin tills imorgon istället!! Har varit otroligt skönt att vara ledig idag iallafall : ) Har även hunnit med att städa lägenheten. Känns skönt!!


Ta vara på dagen, du ångrar bara det du inte gjorde !! : )



Jag älskar dig min vackra Systersjäl ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0