Saknade Vänner : )

Kvällspromenaden med Min älskade saknade vän Madga igår va heeelt fantastisk :))
Vi möttes upp utanför mitt jobb och tog oss sedan runt kanotleden. Vi hade såå galet mycket att uppdatera varandra om så det blir VÄLDIGT mycket tjejsnack på denna promenad vill jag lova er ;) haha... Gud vad jag har saknat henne! Jag och Magda umgicks otroligt mycket för nått år sen.. Men det är så skönt med dom vänner som man alltid vet vart man har, då spelar det ingen roll hur långt det går mellan man ses. Det är precis som vanligt när man väl ses :) Det är äkta vänskap skulle jag vilja säga!! Det va riktigt skönt kvällspromenadsväder oxå, solen sken och lagom temp.. Det är otroligt rogivande att gå runt kanotis tycker jag.. Massa grön & fin natur och vatten runt omkring. Nu längtar jag till sommarens alla festligheter och lediga dagar :)))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0