Soltema : )

Idag är det Soltema på jobbet som gäller : )
Brun utan sol, solskydd, solens påverkan på huden, solglasögon mm.. : )
Full aktivitet hela dagen och hela kvällen!! Superskoj !!


Så idag börjar jag jobba klockan 12.00 och jobbar till ca 21.00...
Ska iallafall snart åka in till Avesta och ta en fika med Camilla innan vi börjar!!
Vi hinner knappt prata med varann på jobbet eftersom det är fullt ös hela tiden..
Väldigt bra ide av henne att vi skulle sätta oss på fiket i stan och bara mysa, babbla & dricka kaffe!
Eftersom vi ALLTID jobbar 10-18 så hinner man liksom inte med stan så ofta... Lite trist..
Men man får ta vara på dessa stunder :))

Fortfarande lite täppt i nosen men annars känner jag mig pigg : ) Vaknade till och med en hel timme innan klockan imorse! Det är faktiskt väldigt skönt att gå upp i tid tycker jag, man hinner med så mycket samtidigt som man slipper stressa! Så nu fick jag 45minuter till övers så varför inte passa på att göra ett blogginlägg : ) Som jag sagt förut så är bloggen lite som min terapi... Att bara få försvinna en stund och skriva ner sina tankar & funderingar. Nu är jag inte såder jätteprivat här på bloggen men lite får ni veta iallafall ; ) Vissa saker vill man hålla för sig själv och sina nära & kära... Men jag skulle faktiskt kunna avslöja en ganska stor nyhet i mitt liv... Jag har ju skrivit att det varit 2 mycket händelserika veckor i mitt liv och att jag fattat ett beslut som innebär en stor förändring.... Jag har bestämt mig för att börja plugga till hösten!!! Trivs jättebra med mitt yrke men känner att jag vill vidare i min utveckling.. Därför har jag valt att läsa vidare inom hälsa, kost & träning sen får vi se vart allting leder! Det ska bli jättespännande och roligt!! Väldigt pirrigt dock... :) Jag lämnar min stora trygghetszon och kastar mig ut i nått helt nytt : )) Så min höst kommer att se lite annorlunda ut detta år : )
Kommer dock att sakna mina fantastiska kunder som varit hos mig under 2års tid nu... Känns sorligt!! Men som sagt det är inte slut än!! Jobbar kvar tills den 24.e augusti :)) Så nu gör jag det bästa av sista tiden på salongen:)

Skulle återigen vilja tacka min familj & mina vänner som står vid min sida no matter what!!!!♥







Kommentarer
Postat av: Gabbis

Stolt över dig gumman!

2012-05-04 @ 06:13:35
URL: http://gabriellasofies.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tusen tack Gabbis och tack för allt pepptalk <3

2012-05-04 @ 07:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0