Bit ihop & powerwalka ; )

Okey jag var väldigt bitter i mitt förra inlägg... Jag klagar inte ofta men IBLAND så får man de ; )
Känner mig lite bättre i magen nu! Bet ihop och tog mig en promenad, en dusch och en lunch med Älskling♥
Blev på betydligt bättre humör iallafall! Har nyss tagit en kopp kaffe ute i solen och nu ska jag packa klart det sista! Åker ikväll och får sällis av min Bästa vän oxå !! Känns toppen, inte lika ångestladdat att åka ifrån Viktor när jag vet att jag får snacka gojja med Josefin!!;) Så nu är det bara att ladda batterierna för massa spännande dagar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är väl också hur flitig som helst med träning och allt annat du gör! Måste gå i 110 ditt liv!

Svar: Ja jag försöker iaf ; )) Ja nu är det mycket på G faktiskt, men hur skoj som helst!! Sen blir det en flytt framöver oxå!! Linn vi måste ses!!!!!
Jenny Johansson

2012-09-14 @ 08:10:45
URL: http://Linnrudh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0