Happines *

Godmorgon Lördag
 
Har precis njutit av en godhelgfrukost i soffan tillsammans med min sambo Viktor!
Jag älskar helgerna när vi får njuta av varandras sällskap vid frukosten, dä är mys dää ; )
Nu sitter han och pluggar (DUKTIGT) och jag sipprar fortfarande på mitt kaffe ..
Ska strax hopppa in i duschen och göra mig redo för en liten sväng på stan och uträtta några ärenden.
Ikväll är det utgång på ingång!!!;) Min kära vän Gabriella fyllde som sagt år igår och det ska firas idag!
Igår fick hon skönsång av Mig & Viktor på sin telefonsvarare ; )) hihi....
Ska bli riktigt skoj att gå ut ikväll faktiskt, men som alltid detta ständiga klädproblem!!!
Klänning, kjol, jeans??? Help me please......
 
Gårdagskvällen va riktigt mysig får jag lova att säga! Jag lagade mat åt Viktor medans han var på fotbollsmatch så allting var klart när han kom hem och massa ljus tända i hela lägenheten : )
 
Köpte fläskkotletter som jag la i rödvinsmarinad.
Potatisgratäng med rotfrukter.
En stor sallad med kruksallad, gurka, vattenmelon & paprika.
Och självklart en flaska rött vin till de ; ) riktigt mumsigt blev de!
 
Ha nu en jättehärliga lördag : )
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0