Fredagsmorgon :)

Älskar fredagar! De är nog bästa dagen på hela veckan! Man blir på så bra humör :)
Jag sov iallafall inte lika länge idag som igår, tog mig upp göre 10 idag faktiskt !
Ska snart hoppa ini duschen men först en kopp kaffe!
Skulle ha tränat med Cicci idag, men halsen är inte helt okey och jag törs inte riskera att bli sjuk IGEN!
Blir en fika/lunch med Jimmy på plus idag , ska bli himla trevligt! Längesen man tog ett snack med honom :)
Tänkte även kila in på Vero Moda en vända och kika och jag hittar nått , har ju en peng kvar på presentkortet ;D haha


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack så mycket Jenny :) :) :)

2009-04-17 @ 11:25:44
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0