Min Lördag


Drog med mig Therese ner på stan idag :)
Vi tog oss en fika på carpe diem !
Härligt att snacka gamla minnen med den bruttan från när vi var små hahaaa ! Ojojoj vi kan vi ;D
Tänk att vi har vart kompisar så himla länge, de är jätteskoj :)
Nu kom jag precis hem och ska snart åka och hämta Gabbis!
Vi ska ut på party ikväll :)
Så det blir att köpa hem lite thaimat , fixa&dona, dricka cider och sen ut och göra stan!!
Ska göra en ansiktsbehandling på henne innan oxå så vi är snygga & fräscha ;) hihi
Ser fram emot ikväll faktiskt, det va längesen hon & jag hade en riktigt festkväll :)
Puss&Hej

Barndomsvänner <3

Kaffe  Thaimat    Cider
   Ansiktsbehandling                 UTGÅNG :)




Kommentarer
Postat av: Linn

ses kanske ute då :D

2009-02-28 @ 16:33:44
URL: http://rudh.blogg.se/
Postat av: gabbis

Tack för en jätterolig kväll gumman :)

2009-03-01 @ 12:16:41
URL: http://gblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0