Livet är toppen!

Har fortfarande inte riktigt förstått
att jag är klar med utbildningen och
att allt pluggande är över!!
Går in på den tredje lediga veckan nu
och det är såå skönt faktiskt :)
Brukar annars blir lite rastlös och
få lite panik när jag inte har någonting
att göra och inga saker inplanerade men
nu är det bara såå himla skönt att ta dagen
som den kommer och bara njuta :)
Inga krav, inga måsten & ingen väckarklocka.. haha
Det är toppen! Visst ser jag framemot att bärja jobba
det ska bli så himla skoj men just nu är det väldigt
skönt att ladda batterierna upp i Dalarna med alla
nära&kära <3 . Känns som att jag äntligen får ta
igen all tid med mina vänner & familj som jag har
gått miste om under det här året :)
Dagen har jag spenderat med Linnzan, blev en
promenad och sen lite chill uppe hos henne med
massor av tjejsnack om gamla minnen, framtidsplaner
och ja allt mellan himmel&jord!! Det är så skönt att
umgås med näragamlagodingar och bara vara :)
Just nu känns allting så underbart! Jag har verkligen
nått mina mål som jag har satt upp och det är nu
min dröm egentligen börjar ;) hihii.
Jag älskar verkligen jobbet jag har fått och personalen
där är helt underbar. Det kan faktiskt inte bli bättre :)
Livet är som en dans just nu skulle man kunna säga.
Men jag har verkligen kämpat hårt för att det ska vara
så också, tror att det är just därför det känns så bra!!
Jag vet att det är min egen förtjänst som har tatt mig
hit där jag står idag ( självklart stöd från familj&vänner oxå )
Så jag ska passa på att njuta även denna vecka av att
få göra vad jag vill och umgås med mina älsklingar :)


 Longtimeago..

Kommentarer
Postat av: Linn

ojoj så små!

2009-10-19 @ 18:39:24
URL: http://rudh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0