Nyfixad frilla : )

Nu va frillan fixad! Mörka slingor blev det och jag är supernöjd : ) Blir ännu mörkare till hösten.. hihi.
Kul att våga prova nått nytt med håret faktiskt! Tänk va feg jag va förut, då va det platinablondt som gällde varje gång och alltid bara klippa topparna. Nu törs jag faktiskt göra lite mer ( Tack vare min duktiga frisör Sofie )
Dagen på jobbet gick faktiskt väldigt fort idag och det är redan fredag imorgon. Herregud vad veckorna går fort!!
Imorgon är det fredagsmys med Min kära Josefine Morelius*  Vi ska laga lite tacos, kika film & äta massa godis.
Lördagen ska vi fira farfar så det blir massa fika så söndagen får helt enkelt bli en träningsdag... ; ) haha!
Nästa helg åker jag till Stockholm på dop!! : ) Ann-Charlottes lille Malte ska döpas. Prata nyss med Min Karro oxå, så det blir till att bo hos henne så att vi hinner ses oxå : ) Saknar alla mina vänner i Storstan jue... Tur att det inte tar sån lång tid att åka dit. Neeej undra om man ska ta sig en kopp te och sen krypa ner i sängen så man är lite piggelin på jobbet imorgon då.. ;D Puss&Godnatt allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0