Nu är det fredagsmys!

Nu var det fredag igen då : )
Jag bara älskar fredagar, de är verkligen
den bästa dagen på hela veckan!
Man har alltid sån härlig känsla i kroppen
på fredagar och alla är alltid så glada : )
Känner mig mycket piggare oxå så det
är jätteskönt! Nu ska jag bli frisk frisk frisk!!
Idag får jag träffa underbara Anniebananiie <3
Hon kommer från Sälen idag och ska hälsa på
alla oss här i Avesta. Det ska bli toppen att ses : )
Känns som att det var hurlängesen som helst!
Vi har så mycket att ta igen. Och Min Josefajn kommer
oxå til Avesta idaag så jag är verkligen lycklig idag : )
Henne ska det oxå mysas med som bara tusan!!
Det bästa i min vardag just nu är min fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0