Snöig Fredag ; )

Oj oj oj vad mycket snö det har kommt under natten... Hoppas att jag hittar på min bil under det vita stor snötäcket!! Får verkligen se till att köra försiktigt till Avesta... Ska åka om en liten stund. 09.15 ska jag ta sista sprutan sen vi var i Thailand.. Aj aj aj men lika bra att ta den!! Annars måste man ju ta om allihopa om något år! Nu har man ju faktist skydd i evigheter : ) Sen blir det jobbet mellan 10.00-17.00 och sen är det en efterlängtad helg!!!! Blir stort fredagsmys med Min Älskling här hemma. God mat & Idolfinalen : ) Känner mig värd ett stort glas vin oxå ; )
På lördag blir det förmodligen en fika med Min Kära Joise om hon kunde.. Hoppas för jag saknar henne!!! Behöver lite tjejbabbel ; ) På kvällen är Jag & Camilla bjudna hem till Dessan på Julmiddag : ) Det ska bli mysigt.. Ska även hinna med lite Julklappsshopping under denna helg... Hmm varför är jag alltid så sen med dessa Julklappar??!!! hahaa...

Ha en underbar fredag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0