Dagarna flyger förbi.

Oj oj oj vad dagarna går fort... Jag hinner aldrig skriva något här nästan!! Tidig morgon & sen kväll... Blir inte mycket tid över inte... Och den lilla tiden som jag har kvar vill jag tillbringa med min älskade pojkvän ♥
I vilket fall så hann jag med att träffa massor av tjejkompisar förra helgen.
Fredagen spendeades på en & en halv med Jessica : ) God mat, gott vin och massor av skratt & tjejsnack.
Lördagen hann jag med lunch & fika med käraste Mamma och sen hem till Jessica på lite Tacos : ) Efter de drog vi hem till Tess och firade hennes födelsedag med gamla goda tjejligan * sååååå mysigt!!!
Söndagen åkte jag och Mamma på shoppingtripp till Kupolen. Vi shoppa loss i flera timmar och hade det allmänt trevligt & mysigt. Kom hem sent så det fick bli en kvällspromenad istället för yoga eftersom jag inte hann dit... Film och god mat med Viktor avrundade helgen. Denna vecka har jag jobbat stenhårt men i tisdags unnade jag mig en välbehövlig ryggmassage hos Janet!! Sååå galet skönt... Efteråt... ; ) haha gud vad jag hade ont överallt... Bröt ihop när alla spänningar släppte.. hmmm kanske borde göra något åt min livssituation... Men vad?? Lite hjälp tack...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0