Drömmar *

Dagarna bara rusar förbi!! Det är nästan lite läskigt hur fort de går.. En vecka är ingenting!! Det är fullt ös på dagarna och kvällarna. Upp tidigt och hemma sent.. Men jag gillar de ; ) Fast idag känner jag mig lite trött.. Har huvudvärk.. Trodde att det skulle släppa när jag tog en promenad imorse..Men det kan vara från meditationen igår! Det blev väldigt starkt och man kan känna av det dagen efter! Men sååå skönt att igår avsluta dagen i Annas härliga healinglokal. Hennes meditationer är helt fantastiska♥

Nu ska jag snart åka till jobbet.. Slutar klockan 18.00 idag och då ska jag åka direkt hem och mysa med Min Älskling, laga god mat, tända massor av ljus och bara vara!! : ) Känner att jag behöver en hemmakväll med Viktor *

Lyssna till ditt hjärta & gå din egen väg.
Förverkliga dina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0