Mina Kära Vänner : )

Jag vill tacka mina kära vänner som alltid står vid min sida, stöttar mig i ur & skur, lyssnar & förstår, delar glädje men även sorg, peppar och puschar, stödjer mig i mina livsval, ger tips & råd, skrattar & har kul, festar, fikar, ALLT!!!!!! Ni är såååå fantastiska♥

Jag är så stolt över mina nära & kära och så lycklig lottad att få ha er i mitt liv : )
TA ÅT ER SOM TUSAN för nu är guld värda!!!!



Nu är det fredagmorgon igen!! Som sagt veckorna går sjuktfort och denna vecka har varit minst sagt händelserik på alla sätt & vis...; ) Igårkväll körde jag ett riktigt härligt gympass. Känns så skönt när man märker att träningen faktiskt ger resultat och man blir starkare! Hade tyngre vikter på ALLT och det gick kalasbra : ) Weiihooo!!!! Nu gäller det bara att hålla i och träna regelbundet : ) Ikväll blir det dock bara fredagsmys på soffan!! ;)

I helgen ska jag njuta av mina vänners sällskap över fikor & promenader : )
Det är som godis för själen att få umgås med mina bästa vänner!!


Jag vill tacka dig Johanna för det otroligt fina inlägg du gjorde i din blogg!
Jag blev rörd till tårar när jag såg vad du hade skrivit till mig.
Tusen tack för dina fina varma ord ♥

http://sjoholmskan.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är du värd tusen ggr om vännen ! Du är en sån vän man vill ha nära, du gör en glad och jag vet att trots vi inte kännt varandra sålänge så är du en av dom jag vet finns där med öppna armar om det skulle behövas, det är vänskap <3

2012-04-27 @ 09:04:24
Postat av: Jenny

Åh tusen tack och kan inte säga annat än desamma <3

2012-04-28 @ 14:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0