Utvilad & glad.

Gud vilken skön sovmorgon!!! Vaknade klockan 07.30, låg kvar i sängen till klockan 08.00 och sen gick jag upp och satte på kaffebryggaren ; ) På med mjukiskläder & fixa sminket. Tände upp lite ljus och gosade ner mig i soffan med frukosten och vakna med the voice. Min Viktor kom hem en snabbvända och gjorde mig sällskap en stund : ) Mys!!
Nu har jag snart druckit upp mitt kaffe och ska ta och slänga i en tvätt i maskinen. Funderar på att åka in till Avesta lite tidigare och kika på lite nya träningskläder. Börjar inte jobba förns kl 11.30 idag så jag har lite kvalitetstid : )
Vill ha ett par nya byxor och några nya linnet till gymmet! Annars är det jobbet som gäller idag : ) Hinner nog en lunch med Mamma hoppas jag! Sen skynda hem efter jobbet och kika på Sofias änglar som går på 5.an kl 20.00.

Ha en härlig måndag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0