Upp & Hoppa

Godmorgon Godmorgon!
Har precis käkat frukost och
nu en kopp kaffe & kikar lite Top Model : )
En ganska mysig morgon faktiskt.
Hoppas på att dagen blir toppen
i salongen idag :) Känner mig
på riktigt bra humör iallafall.
Har verkligen sovit jättebra inatt
och det känns skönt. Typ första natten på
länge som jag faktiskt sovit hela natten
utan att vakna eller haft svårt att somna.
Slutar klockan 18.00 idag och då ska
jag faktiskt köpa hem pasta från Sandys
och åka hem och plugga! Känner att jag
är värd en kväll utan at laga mat faktiskt :P hehe..
Jag längtar till helgen nu, det blir en tripp hem
till Avesta och träffa vänner & familj :) Och självklart
plugga då, ska skriva ut mitt projektarbete och
fixa klart allt med de. Ska bli så skönt att kunna
lämna in de och släppa en sak som tynger lite.
Då blir det bara att koncentrera sig på Cidesofrågor
och allt annat som rör skolan!!! :P
Haa en bra dag allihoppaaa för de ska jag haaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0