Längtan till sommarn..

Åh gud just nu känns det som att jag skulle kunna göra vad som helst för att få sommar!!
Gick en liten promenad genom Gamla stan idag med en tjej från klassen, solen sken och det va så fint :)
Man fick såndär riktig vårkänsla måste jag säga. Jag vill ha sol varje dag, kunna sitta på en uteservering, gå ut i kjol linne & flippflopps, åka & bada, jaa allt som har med sommarn att göra vill jag ha nuu på en gång.
Hatar det här trista tråkiga mörka kvällarna . Och nu har vi så mycket att pugga så det ända mitt vardag består av är plugg plugg och ännu mera plugg! Neej dags för solljus och värme :)

 MorgonMilkshake hemma hos Älskling

 Ute på stan & fikar

 Partykväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0