Lite smått pirrigt i magen!

Idag är det dagen innan SALONG ! Det är lite nervöst faktiskt, men som tur är går jag med min Fadder imorrn & på torsdag så det är inte förns på fredag som vi är helt själva. Känns skönt att bli lite varm i kläderna innan man sätter sig helt själv med en kund faktiskt. Men det ska bli jättespännande och jätteroligt :) Alltid skoj med lite nya utmaningar, jag hoppas att allting ska gå bra :) Vi har ju tränat så himla mycket på alla behandlingar så det mesta ska nog sitta och skulle nått bli fel så är ju inte det hela världen. Som våra lärare säger : Det är ute i praktiken ni sk lära er ! Sant sant vi är ju inte klara hudterapeuther än utan vi är ju under utbildning och det vet ju kunderna om när de bokar tid hos oss. Men håll tummarna för min nu i veckan :) Jag ska göra mitt bästa och se till att ha roligt !

Nu ska jag käka & fika med familjen jag bor hos och fira lilla Fia :)


Hörs ikväll Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0