Skratt ;)

Gårkvällen spenderade Jag & Magda hemma hos Mickis&Matte:)
Kika på sommarkrysset och planerade inför Halmstadresan!
Vi skjussade iväg Matte på fest lite senare och sen tog vi
cabben och drog till donken och tog oss en kaffe!
haha herregud vilken trio vi kommer blir i Halmstad säger jag bara ;D
Den ena är ju värre än den andra verkligen !! Men gud så skoj vi ska ha :)
Vi åkte hem till Avesta igen och plocka upp Matte och hans kompis.
Åkte en vända ner på stan och sen hem och kika tv :)
Alla va så galet övertrötta och dryga så vi skratta åt typ ALLT!
Men bästa va ju på Ballar av Stål när gubben vart så rädd att
hann tappa hela systemkassen, hahaa herregud !!
Sen vart det hemgång och det va så skönt att lägga sig & sova.
Nu har jag nyss vaknat och käkat frukost. Ska bege mig ut på en
långpromenad och sen ikväll bär det av till Stockholm.
Jobba måndag & tisdag. Sen kommer Mamma&Pappa ner och hämtar
mig efter jag slutat sen bär det av till Halmstad tidigt på onsdag morgon :)
Tjoohoo Jag,Magda,Mickis&Matte !! Vilken resa det kommer bli ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0