Godmorgon :)

Gud vilken härlig känsla jag hade imorse när jag vakna!
JAG HAR SOMMARLOV ;) hihi.
Gjorde mig nyss god frukost med gröt, ägg , nypressadjucie och hela kittet, älskar att vara hemma hos mamma&pappa där kylskåpet är fullt med massa gott :D hahaa. Satt nyss ute på trappen och tog en kopp kaffe :)
Funderar på om jag borde skutta in i duschen kanske och pallra mig ner på staden. Måste in på systemet och inhandal lite midsommardricka ! Tänkte även hälsa på systeryster på jobbet oxå. Sen blir det en tripp till Falun med Josie :)
Måste köpa paket åt pappa och kanske handla nån klännings tills på fredag åt mig själv :)
Så jaa nu blir det duschen, tänkte ta en promenix med det får bli kväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0