Härliga Tisdag :)

Gabbis kom och plocka upp mig med bilen på kvällskvisten :)
Åkte hem till henne & kika på allsång på skansen.. Åh vad jag saknade Stockholm !!!
Hade gärna vart där och sett både Måns och Tomas Ledin och tatt nått glas vin på Grönan..
Men nej vi satt i soffan och mös istället :D haha
När Kristoffer ( Gabbis pojkvän ) kom hem från sin fotbollsmatch åkte vi en sväng till donken
och käka lite glasss , de va smarrigt :) Och nu kom jag nyss hem och satte mig vid tvn och softa lite!
Borde kanske sova snart.. Tänkte försöka pallra mig upp rätt tididgt imorrn så jag kan ta min morgonprommis
innan det blir alldeles för varmt ute, men eftersom jag blitt en liten sjusovare så vettetusan om de kommer gå ;D
Men men promenad ska bli av iaf !! Så nu ska jag ta mig min kvällsmacka och sen krypa ner i sängen :)
GODNATT

Hitta föresten en söt liten bild på mig & Emilio från helgen som jag måste slänga in :)
Han är verkligen en av Min allra bästa vänner !! Världens goaste kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0