Torsdaag

Det va mycket att göra i salongen idag!
Hade en fransfärgning, Lillalyx, Ryggmassage & en Pedikyr.
Kunderna va lika söta idag som dom va igår :)
Så himla härligt när man gör kunderna nöjda och man får beröm.
Det stärker verkligen ens självförtroende nått enormt :)
Efter salongen gick Jag,Karro & Linnea upp till Sanyds och köpte med oss mat hem till mig!
Satt här hemma och käka dundergodpasta , snacka skit, kika lite tidningar och fixa lite brun utan sol ;)
Alltid lika trevligt att umgås med dom två donnorna !
Nu håller jag på att packa ihop lite grejjjer som ska med till Avesta i helgen.
Gud den här veckan har gått så himla fort alltså, helt galet!
Så imorn efter Kemin är det bara att sätta sig på tåget till Avesta och sedan börjar festligheterna ;D haha
Ser verkligen framemot den här helgen, äntligen få ut och parta loss med mina kära vännerna i Dalarna :)
Ska bli jäteroligt och hoppas verkligen att vädret blir kanon oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0