Höstförkyldning.

Då har den årliga höstförkyldningen kommit på besök hos mig! Ligger nerbäddad i soffan med en kopp te och kollar på MTV. Va sjukt peppad på både träning & jobb idag men kroppen sa ifrån tyvärr... Men jag hoppas vara på benen imorgon, så i vilket fall till jobbet men träning är det väll inte bli på hela veckan..... Skit oxå!! Jag får satsa på träningen nästa vecka istället då! Funderar lite på att åka till Ikea nästa månad och inhandla lite ny inredning : ) Behöver massor av mysiga doftljus nu till höstmörkret sen funderar jag på att ta in lite turkosa kuddar, & filtar så man piffar upp med lite färg : ) Har annars mest vitt & brunt. Jag älskar ju om sagt alla jordfärger!! Men en liten färgklick lär det ju vara faktskt!! Så får det bli. Jag måste försöka få tag på en stor brun lurvig matta oxå... Det är mycket jag vill ha just nu kan man säga, plus att jag ska köpa nya skor.. Hm undra om jag ska bli miljonär kanske?! haha känns som att det skulle behövas ibland ju. Aja nu ska jag fortsätta vila, uppdaterar lite mer sen!

PUSSHEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0