Jobb. Fika. Promenad.

Jobbat på fram till klockan halv sex och direkt efter det blev det en fika med Söta Cicci på Corner!!! Hon är hemma på besök så måste ju passa på att hinna umgås litegranna innan hon oxå drar till Norge igen....
Nu på kvällskvisten tog Jag & Josefine en härlig powerwalk i " höstvädret " riktigt skönt måste jag säga!
Man somnar så himla gött efter man fått lite motion. Föresten så har jag ju glömt att berätta en sak.
Har ju blivit kollega med Min underbara vän Anna <3
Så nu är det Jag, Anna & Dessan på salongen : )
Nu blir soffmys resten av kvällen, har precis gjort iordning vaniljyoghurt med färska hallon & banan! Mums : )

Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0