Life.

I söndagskväll när jag satt på tåget hem från Stockholm var det mycket känslor, tankar & funderingar som snurrade i mitt lilla huvud... Det var som att jag spelade upp hela mitt liv jag haft det senaste två åren, gick igenom allt i minsta detalj, hur jag har utvecklats, vilka val jag gjorde, vilka vägar jag valde att gå, vilka människor jag mötte, hur jag mådde, hur jag kände, vad jag ville, vilka mål jag satte framför mig... Ja ni förstår! Min hjärna va i ett lite smått kaosartat tillstånd och jag var nästan på gränsen till panikångest!! 2008,2009 & 2010 har varit så otroligt händelserika år, jag kan inte ens beskriva med ord allt som har hänt på både gott & ont, men mest gott ; ) När jag låste upp dörren till min lägenhet här i Avesta snurrade fortfarande tankarna och jag ville bara försvinna... Men efter en hel del grubblande och ett samtal med en fin vän så fick jag äntligen facit på allt jag funderat på och mitt huvud slutade att snurra. Allting blev i harmoni.. Det jag lärde mig utav den här upplevelsen är att man inte ska fundera så mycket på varför, hur, var, när, om ??!! Utan istället leva i nuet och var nöjd med det du har & gör just nu! Allting har en mening och man ska gå igenom så många olika faser i livet och allting du gör blir din utveckling & erfarenhet. Nu idag är jag så otroligt stolt över mig själv med vad jag har lyckats med och framför allt är jag glad över att jag ALLTID har följt mitt hjärta och lyssnat på mig själv och satt mig själv i första hand.

Ett lite annorlunda inlägg än vad jag brukar skriva men jag kände att jag behövde dela med mig av detta : )
Och en stor kram till alla betydelsefulla människor i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet. Har själv grubblat en del över hur jag ska göra med mitt liv men bara man känner efter vad man verkligen vill och följer sitt hjärta så tror jag man mår bäst och allt löser sig :)

2010-08-31 @ 12:30:32
URL: http://malinsky.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Massa kramar till dig, Jenny! Jag är så otroligt glad att våra vägar möttes <3 Du är en helt fantastisk tjej!! One of a kind!

2010-08-31 @ 20:34:13
URL: http://mallemilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0