Mysig soft helg.

Har haft en riktigt lugn&skön helg i nära&käras sällskap. Fredagen spenderades på soffan hemma hos Mammsi&Pappsi framför tvn med massa tända ljus och myspys. Lördagen startade jag med en härlig powerwalk och efter de en snoa på staden med Mamma för lite shopping. Köpte en jättefin tavla som jag snart ska lägga in en bild på; ) hihi TOKFIN!!! Käkade lunch uppe i skogsbo. Mötte upp Arne på stan och tog en kaffe på corner : ) När vi skulle gå hem blev vi stoppade på kingen av en öl. hahaa ; ) Satt och snicksnacka lite skit en stund där!
Resten av eftermiddagen/kvällen låg jag på soffan och kika film! Men runt nio-tiden ville Johanna att jag skulle komma ner till Gamla byn och ta en glas Rose´så det gjorde jag! Satt ute på hennes veranda och myste en stund in på natten sen skjussa lilla Pappsi hem mig. Nu har jag sovit ut och ätit frukost, snart blir det en härlig söndagspromenad eller kanske till och med en springtur.. Hmmm de lät nästan bättre!: )

Ha en underbar söndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0