Söndagsmys

Sovmorgon till halv nio imorse ! I like ; )
Käkade en härlig helgfrukost med Mamma
innan jag GICK till jobbet. haha!!
Bussar & t-banor är fortfarande helt
urbalans, galet galet! Som tur var fick jag
skjuss hem av min kära kollega Eva.
Nu har jag gosat ner mig i soffan med
min godispåse och självklart en massa
tända ljus i hela lägenheten!
Tänker bara slappa denna söndagskväll
och inte lyfta en fena ;) haha
Känns lite tråkigt att Mamma har åkt tillbaka
upp till Dalarna, va så mysigt att ha henne här.
Själv så ser jag inte skymten av Avesta förns den
14.e Mars... De ni! De är stenhårt jobbande
som gäller nu, blir mer på salongen än hemma!
Men jag klagar inte jag älskar't !!
Återigen vill jag påminna att kika in på
vår hemsida : http://unni.se/


Mysfrukost



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej:) det är pride tema och en biljett kostar 120kr. omman vill äta och allt så innan med tre rättermiddag kostar det 360kr. men de flesta köper den för 120:)

det är i stureplan/t-centralen!

det är den 19maj.

skule bli överlycklig om du kom:) äm så länge har ingen tjejkompis tackat ja.(

2010-02-21 @ 20:54:14
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0