Fredagskänsla i kropp & knopp.

Som ni alla vet så älskar jag fredagar ;))
Man vaknar upp pigg & gla med en härlig känsla som strömmar genom hela kroppen!!!
Studsar upp ur sängen, slår på kaffebryggaren och dansar runt i lägenheten ;)
Det känns så skönt att veta att man bara har 8 ynka timmar kvar innan det är helg på riktigt :))
 
Idag efter jobbet ska jag ge min kära kollega en ansiktsbehandling och sen ska bi käka thaimat ihop :)
Vi måste ta vara på den lilla tiden jag har kvar på jobbet nu... Kommer att sakna Camilla jättemycket! Hon är inte bara min kollega utan har blivit en av mina bästa vänner oxå! Så ikväll ska vi mysa :)
Och på lördagmorgon så får jag en ansiktsbehandling av henne! LÄNGTAR!!!! Min hy behöver en omgång :D
 
Lite andra aktiviter i helgen är oxå inplanerade :)
Sover hos Mamma & Pappa ikväll ( känns enklast eftersom jag ska vara på slongen ikväll & imorrnbitti )
Klockan 4 på lördag ska Jag , Gabbis & Johanna ut till Husby och kolla på Viktors fotbollsmatch!
På lördagskvällen blir det grillning hemma hos min kära systeryster :))
 
Söndagen ska det bara chillas!!!!!
 
Nej om jag ska ta och göra mig redo för att åka mot jobbää då... Puss på er♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Stor avundsjuka då jag själv BÖRJAR mina 7 arbetsdagar idag, ingen fredagskänsla alls... Ha en fantastisk helg :)

Svar: Åh stackare!!! Men det är bara bita ihop & jobba på, antar att du får några dagar ledigt sen :)
Jenny Johansson

2012-08-10 @ 09:19:36
URL: http://Linnrudh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0