* This is the start of something new *

Händelserika dagar!!!!
 
Sista jobbdagen på slaongen var som sagt VÄLDIGT känslosam... Det blev en hel del tårar..
När jag hade checkat ut sista kunden och tagit ner min tavla från väggen så kändes det kan jag lova... Då bröt jag ut i tårar på riktigt!! Tur att Milla stod där med öppna armar och tröstade mig.. När jag hade samlat mig och låst dörren för sista gången gick vi bort till Cafe la rose och käkade lite mat : ) När jag kom hem blev det en härlig myskväll med Min Sambo ( som oxå fick goda nyheter under dagen ) Lördagen började med en promenad, en lunch och sen massa häng i Avesta med Mamma & Pappa.. Behövde vara där kände jag, känna lite trygghet!! På kvälleb bjöd dom mig och Viktor på grillat och sen blev det en utgång på Kingen i Avesta : )) En sååå rolig kväll! Behövde ut och festa loss lite ;) Så gårdagen spenderades på soffan... Va ganska sliten!
 
Idag kickade jag & Johanna igång dagen med en promenad runt berget : ) Såååå skönt!!
Riktigt höstväder ute idag. : ) Mys..
Efter det blev det en lunch på Wiernan.
 
Nu sitter jag på soffan, har precis städad garderoben och laggt fram lite grejjer som ska med till Stockholm!
Åker redan imorgoneftermiddag... Är såååå tacksam för att vi får låna lägenheten av Ac & Martin, TACK♥
 
Ska snart gå och handla så att maten är klar tills Viktor kommer hem från jobbet!
Sen blir det gymmet och ikväll kika fotboll i Avesta :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0