Kaffe är allltid min räddare i nöden ; )

Kaffe Kaffe Kaffe in my heart!! Jag har sånt sjukt stort behov av mitt morgonkaffe. När jag får mysa ner i soffan med tända ljus på bordet, vakna på tvn och kaffe koppen i handen då är min morgonstund fulländad!! I love it♥
Igårkväll när jag kom hem från jobbet var jag heeelt sjukt trött och mitt humör va skit...=/ Dags för en gång i månad perioden... Hatar dagen innan jag mår verkligen skiit då!! Som tur var hade Viktor lagat jättegod lax när jag kom hem ; ) Han kan han!! Jag struntade faktiskt i träningspasset, gick och köpte godis istället och myste i soffan med min Sambo hela kvällen! Det är viktigt att lyssna på vad kroppen behöver och jag behövde kramas med Min Viktor och trycka i mig lite sötsaker... ; ) haha!! Träningen får bli ikväll eller imorgonbitti istället : ) Idag mår jag mycket bättre! Humöret är bra och jag är pigg : ) Sov jättebra inatt. Hade ställt klockan på åtta imorse men jag vaknade redan halv, pigg & alert så då klev jag upp : ) Härligt att se solsken när man drog upp rullgardinen oxå!!
Börjar kl 10 så jag hinner mysa en hel timme till hemma framför tvn : )

Ha en bra torsdag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0