Härliga Helgen : )

Det har varit en helg fylld av vårkänslor, sol, glädje, kärlek & vänskap ♥

Fredagskvällen spenderade vi hemma hos Viktors pappa med god mat & gott vin : )
Vi gick upp rättså tidigt på lördagsmorgonen så vi skulle hinna med ett gympass på må bättre!
Efter det åkte jag till Avesta och tog en fika med Min käraste Josefine.
Tillbaka till hedemora för att kika innebandy och sen blev det en lugn kväll på soffan!
Söndagen tog vi en härig sovmorgon, lång mysig frukost och sen en härlig promenad i solen!
Jag städa, tvätta, diska och satt ute på balkongen och njöt av vårvädret : )
Vikor åkte och träna fotboll på kvällen och jag fixade en mysig söndagsmiddag tills han kom hem.
Nu är det måndag morgon igen och nu har man en ny arbetsvecka framför sig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0