Jobb. Mässa. Fika.

Jobbar väldigt mycket just nu så har inte alls haft tid att skriva något här i bloggen men nu fick jag en stund över på morgonkvisten så då tänkte jag passa på att göra ett litet inlägg : ) Jag har ingen aning vilka som läser min blogg egentligen men jag skriver för att jag tycker att det är mysigt : ) Jag älskar att sitta i soffan och mysa på morgonen och då är det perfekt att kunna skriva lite om sina tankar & funderingar. Blir som en liten egenterapi får jag för mig! Jag gillar det iallafall och jag hoppas att ni som läser får ut nått skoj av det jag skriver : )

I lördags var vi till Stockholm på hud & kosmetikmässa i Nacka Strand : )
Det var bara till att masa sig upp tidigt ur sängen och sätta sig på tåget!!
Vi hittade tyvärr inga nyheter men fick mycket inspiration : ) Roligt att träffa lite gamla godingar där oxå.
Det blev lunch, fika & lite shopping inne i stan som avslut på dagen.
Var hemma i Hedemora klockan 19.30 och då var jag slut som artist. Köpte hem thaimat och somna på soffan!!

Jag tog mig till gymmet en sväng i söndags och resten av dagen spenderade jag tillsammans med Viktor : )

På torsdag åker vi up till Sälen på en liten minisemester! : ) Det ska bli helt underbart!!!
Träffa släkten, åka bräda & gå på bröllop. Åh såååå mysigt det ska bli. Hoppas på kanonväder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0